"Projekt: Szkoła" to inicjatywa edukacyjna współfinansowana przez Biuro Edukacji m.st. Warszawy. W 2018 r. odbyła się pierwsza edycja projektu. Działanie jest kontynuowane przez Fundację Wspierania Edukacji i Rozwoju "Innowatorium" przy wsparciu GD Events, Leroy Merlin oraz CAD Project.

Koordynatorzy

Organizator

Antonina Dębska

antonina.debska@innowatorium.org

Koordynatorka, mentorka i animatorka. Od 10 lat zaangażowana w działania organizacji pozarządowych - zajmujących się szczególnie partycypacją młodzieży w życiu społecznym. Prowadzi warszaty i szkolenia m.in.: dla Fundacji Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacji Centrum Myśli Jana Pawła II oraz Instytutu Globalnej Odpowiedzialności. Jest autorką opracowań i materiałów edukacyjnych przygotowanych m.in. dla Fundacji Schumana oraz Narodowego Centrum Kultury. Od 2015 r. tworzy gry miejskie, szkoleniowe i symulacyjne.

Organizator

Mateusz Wojcieszak

m.wojcieszak@gdevents.pl

Związany zawodowo z Fundacją Pole Dialogu oraz Centrum Edukacji Obywatelskiej. Koordynował projekty edukacji obywatelskiej: Edukacja o budżecie partycypacyjnym w szkołach, Młodzi głosują, Młody Obywatel oraz Szkoła Ambasador Parlamentu Europejskiego. Zaangażowany w projekty społeczne i III sektor – m.in. w Sieci Obywatelskiej WatchDog Polska, Fundacji Schumana, Fundacji Katarzyny Kozyry. Tworzy i koordynuje własne projekty – m.in. obywatelski monitoring konfliktu interesów, wtyczka Hejt_alert. Jego zainteresowania poza pracą dotyczą rynku sztuki i obowiązku udzielania informacji publicznej.

Mentorzy

Konrad Wysocki

Student II roku socjologii stosowanej i antropologii społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Zaczął realizować inicjatywy edukacyjne w liceum, kiedy razem z przyjaciółmi przygotowywał projekt o edukacji teatralnej dla uczniów i uczennic szkół średnich. Ostatnio był zaangażowany w tworzenie projektu o edukacji europejskiej dla Fundacji Schumana skierowanego do warszawskiej młodzieży.
Julia Kelsz

Studentka socjologii oraz prawa na Uniwersytecie Warszawskim, mentorka, trenerka. Od trzech lat związana z warszawskimi organizacjami edukacyjnymi, w tym Fundacją Pole Dialogu oraz Centrum Edukacji Obywatelskiej. Członkini zarządu Stowarzyszenia Młodzieży RP.
Tomasz Racławski

Od 9 lat związany z tematyką organizacji pozarządowych, w szczególności z obszarem aktywności społecznej młodych ludzi i partycypacją młodzieży w życiu publicznym. Jako trener pracuje ze szkołami, młodzieżowymi radami i grupami nieformalnymi.
Jan Goliński

Student II roku Gospodarki Przestrzennej na Uniwersytecie Warszawskim. Urbanistyka i architektura są jego pasją. Od zawsze dużo radości sprawiało mu przekazywanie wiedzy. Pracę przy projektach edukacyjnych rozpoczął już w liceum, gdzie co roku współpracował z Fundacją Schumana organizując dni Unii Europejskiej i opowiadając o integracji Europejskiej. Dodatkowo, przez rok wraz z Fundacją "Chlebem i Solą" udzielał korepetycji dzieciom uchodźczym z geografii, matematyki i angielskiego. Obecnie wraz z kołem naukowym pracuje nad projektem popularyzatorskim i edukacyjnym o percepcji przestrzeni. Jego celem jest pozostanie na uczelni i kariera naukowa.

Organizatorzy

Współfinansujący

Projekt: Szkoła jest współfinansowany przez Biuro Edukacji m.st. Warszawy w ramach dotacji na realizację zadania publicznego w zakresie nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty i wychowania w latach 2019 – 2020 „Młodzi warszawiacy zmieniają swoje miasto”. Biuro Edukacji m.st. Warszawy jest jedną z jednostek organizacyjnych Urzędu m.st. Warszawy. Odpowiada za realizację działań edukacyjnych na terenie miasta. Wspiera również organizacje pozarządowe i prowadzi pionierskie projekty z zakresu edukacji pozaformalnej.

edukacja.warszawa.pl

Organizator

Fundacja powstała w 2010 r., jej celem jest rozwijanie nowoczesnych metod nauczania. W ramach działania organizacji powstało ponad kilkadziesiąt gier edukacyjnych różnego rodzaju - w tym: gry planszowe, przeglądarkowe (technologia flash), edukacyjne gry miejskie oraz szkoleniowe gry interaktywne.

innowatorium.org

Partner technologiczny

CAD Projekt K&A dwadzieścia pięć lat temu stworzyła grupa pasjonatów grafiki 3D i specjalistycznego oprogramowania komputerowego do projektowania wnętrz. Ich unikalne programy, tworzone w środowisku CAD, zapewniły im pionierstwo w polskiej branży projektowania wnętrz.

cadprojekt.com.pl

Partner merytoryczny

Agencja, która tworzy wydarzenia i produkcje oparte na mechanizmach gier. Działa na rynku od 2008 r. Początkowo jej specjalnością była organizacja gier miejskich. Obecnie główny obszar jej działalności to projekty edukacyjne i szkoleniowe oraz rozwojowe eventy dla biznesu. GD Events była również zaangażowana w pierwszą edycję Projektu: Szkoła.

gdevents.pl