Koordynatorka, mentorka i animatorka. Od 10 lat zaangażowana w działania organizacji pozarządowych - zajmujących się szczególnie partycypacją młodzieży w życiu społecznym. Prowadzi warszaty i szkolenia m.in.: dla Fundacji Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacji Centrum Myśli Jana Pawła II oraz Instytutu Globalnej Odpowiedzialności. Jest autorką opracowań i materiałów edukacyjnych przygotowanych m.in. dla Fundacji Schumana oraz Narodowego Centrum Kultury. Od 2015 r. tworzy gry miejskie, szkoleniowe i symulacyjne.
Związany zawodowo z Fundacją Pole Dialogu oraz Centrum Edukacji Obywatelskiej. Koordynował projekty edukacji obywatelskiej: Edukacja o budżecie partycypacyjnym w szkołach, Młodzi głosują, Młody Obywatel oraz Szkoła Ambasador Parlamentu Europejskiego. Zaangażowany w projekty społeczne i III sektor – m.in. w Sieci Obywatelskiej WatchDog Polska, Fundacji Schumana, Fundacji Katarzyny Kozyry. Tworzy i koordynuje własne projekty – m.in. obywatelski monitoring konfliktu interesów, wtyczka Hejt_alert. Jego zainteresowania poza pracą dotyczą rynku sztuki i obowiązku udzielania informacji publicznej.
Projekt: Szkoła jest współfinansowany przez Biuro Edukacji m.st. Warszawy w ramach dotacji na realizację zadania publicznego w zakresie nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty i wychowania w latach 2019 – 2020 „Młodzi warszawiacy zmieniają swoje miasto”. Biuro Edukacji m.st. Warszawy jest jedną z jednostek organizacyjnych Urzędu m.st. Warszawy. Odpowiada za realizację działań edukacyjnych na terenie miasta. Wspiera również organizacje pozarządowe i prowadzi pionierskie projekty z zakresu edukacji pozaformalnej.
Fundacja powstała w 2010 r., jej celem jest rozwijanie nowoczesnych metod nauczania. W ramach działania organizacji powstało ponad kilkadziesiąt gier edukacyjnych różnego rodzaju - w tym: gry planszowe, przeglądarkowe (technologia flash), edukacyjne gry miejskie oraz szkoleniowe gry interaktywne.
CAD Projekt K&A dwadzieścia pięć lat temu stworzyła grupa pasjonatów grafiki 3D i specjalistycznego oprogramowania komputerowego do projektowania wnętrz. Ich unikalne programy, tworzone w środowisku CAD, zapewniły im pionierstwo w polskiej branży projektowania wnętrz.
Agencja, która tworzy wydarzenia i produkcje oparte na mechanizmach gier. Działa na rynku od 2008 r. Początkowo jej specjalnością była organizacja gier miejskich. Obecnie główny obszar jej działalności to projekty edukacyjne i szkoleniowe oraz rozwojowe eventy dla biznesu. GD Events była również zaangażowana w pierwszą edycję Projektu: Szkoła.